post_parent): $temp_content = $post->post_content; $temp_content = explode("

",$temp_content); $temp_content = $temp_content[1]; $temp_content = explode("

",$temp_content); $temp_content = $temp_content[0]; $temp_content = strip_tags($temp_content); $temp_content = trim($temp_content); $authors = explode(",",$temp_content); ?> post_title));?>"> $value): ?> "> "> "> post_content); while ($parser->parse()) { if (($parser->iNodeName=="a")&&(substr_count($parser->iNodeAttributes['href'],".pdf")>0)): ?>

Моделювання сценаріїв адаптивного навчання з використанням мереж Петрі

Погребнюк І.М., Томашевський В.М.

Запропонована інформаційна технологія проектування адаптивних навчальних систем, які базуються на моделях студентів на основі параметрів рівня підготовки та когнітивних особливостей з використанням карт прогалин знань при вивченні навчального матеріалу. Для моделювання процесу адаптивного навчання та тестування запропонована багаторівнева мережа Петрі, яка використовується як функціональна модель і формує унікальні сценарії навчання для кожного студента.


Завантажити (pdf)