post_parent): $temp_content = $post->post_content; $temp_content = explode("

",$temp_content); $temp_content = $temp_content[1]; $temp_content = explode("

",$temp_content); $temp_content = $temp_content[0]; $temp_content = strip_tags($temp_content); $temp_content = trim($temp_content); $authors = explode(",",$temp_content); ?> post_title));?>"> $value): ?> "> "> "> post_content); while ($parser->parse()) { if (($parser->iNodeName=="a")&&(substr_count($parser->iNodeAttributes['href'],".pdf")>0)): ?>

Аналіз моделей навчання та контролю знань

Томашевський В.М., Дмитрик І.М.

У статті розглянуто процеси навчання й научіння у формально-психологічному аспекті через можливість побудови математичної моделі. Проведено аналіз методів і моделей статистичної теорії навчання, теорії стохастичних процесів, які використовуються при обробці результатів контролю та прогнозуванні й плануванні навчання.

Завантажити (pdf)